HTML

mozim

Imádom a filmeket. Betegesen. Ha valami nem rabolta az időm hanem adott néhány gondolatot későbbre azt megírom. A többit meg lehúzom :)

manopont:

Saját rangsorolás. Nem nektek, nekem! Ahogy nekem tetszett. Ha közvélemény kell, irány az imdb!

Linkblog

ereses

The Illusionist / Illúzionista

2009.01.03. 20:06 .mano

Rég láttam ezt a filmet, de egy hasonló témájú miatt úgy érzem, hogy először ezt kell kritizálnom, mielőtt a másiknak nekieshetnek, hiszen elég hasonló filmekről van szó.

Bűvészkedés. Ez a film a címében már tagadja a valótlant. Bár ki tudja. Ha valakit látsz varázsolni, a racionalitásod azt diktálja, hogy a trükköt keresd. - Nincsenek csodák! - gondolod. De ki kéri, hogy hidd el? Ki mondta, hogy aki csodát tud tenni az többet vár tőled annál, hogy a trükköt keresd a dologban? Lásd és gondolj, akarj okos lenni.

Edward Norton nagyon jó ebben a filmben. Az egész egy románcra és egy tragédiára épül és őszintén szólva a végén állt csak össze a történet. Lehet, hogy én nem voltam elég eszes, denem jöttem rá a dolgokra, végigizgultam az egészet. Naaaagyon titokzatos, nagyon izgalmas, nagyon megható. Tessék megnézni!

MEGNÉZNI!

manopont: 8.2/10

 

Szólj hozzá!

Címkék: film 5pont 6pont 7pont 8pont edward norton

A bejegyzés trackback címe:

https://mozim.blog.hu/api/trackback/id/tr31855754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása