HTML

mozim

Imádom a filmeket. Betegesen. Ha valami nem rabolta az időm hanem adott néhány gondolatot későbbre azt megírom. A többit meg lehúzom :)

manopont:

Saját rangsorolás. Nem nektek, nekem! Ahogy nekem tetszett. Ha közvélemény kell, irány az imdb!

Linkblog

ereses

Being John Malkovich / A John Malkovich menet

2008.10.24. 04:10 .mano

Amikor vége lett, az jutott eszembe: felhívok valakit, hogy mondja el, miről szólt. Mármint végignéztem és láttam a történetet, de nem értettem a pontos üzenetet. Pedig kézzel-lábbal kapkodtam utána. Fel is gugliztam a filmet, találtam leírást, ami szintén nem adott több infót, de ha alakítási ajnározásra vágytok, vagy Maxime szexuálissága érdekel, hajrá.

Na, nézzük, lelövöm az elejét: John Malkovich menet egy 15 perces BentVagyokMalkovichbanÉsAztLátomÉrzemAmitŐ dolog, amit egy elég szánalmas fazon fedez fel a munkahelyén egy polc mögötti alagútban. A probléma, hogy bár a film erre a "játékra" épül, mégse erről szól. Inkább egy szerelmi három(pluszegy)szögről.

Nagyon szórakoztató történet, az egész szürreális felállás elég őrült dolgokat szül. Egyszerű mivoltam sajnos nem tudott megbírkózni ezzel a valótlansággal, képtelen voltam empatizálni a történéssel és az emberekkel, így nem tudtam a történet vélt lényegét átérezni. De majd megnézem még egyszer. Vagy kétszer. Háromszor...

 

manopont: 8/10

Szólj hozzá!

Címkék: cameron diaz 5pont 6pont 7pont 8pont john malkovich

A bejegyzés trackback címe:

https://mozim.blog.hu/api/trackback/id/tr55729283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása