HTML

mozim

Imádom a filmeket. Betegesen. Ha valami nem rabolta az időm hanem adott néhány gondolatot későbbre azt megírom. A többit meg lehúzom :)

manopont:

Saját rangsorolás. Nem nektek, nekem! Ahogy nekem tetszett. Ha közvélemény kell, irány az imdb!

Linkblog

ereses

Love in the Time of Cholera / Szerelem a kolera idején

2008.12.21. 12:16 .mano

Én azt hiszem most, vagy úgy általában érzelmileg kifinomulatlan vagyok az ilyen dolgokhoz. Néhol fájt is, hogy olyan szépségeket és fájdalmakat, életen átmutató értékeket ábrázoltak nekem, amiket én nem tudok, nem akarok felfogni, átérezni. Lehet, hogy inkább olvasni kell az ilyet?

Egy férfi örökké tartó szerelméről szól. A legrosszabb, hogy a férfi 50 évet vár, mire kedvesével együtt lehet. Addig hiába próbál, nem tud szabadulni érzéseitől. Kiborít, hogy ilyen van és kiborít, hogy ha ilyen van, akkor tényleg végletes a kötés. Nincs igazi szabadság, tehát nincs is igazi rabság. Semmitöbbetnemtudokelmondanikéremkapcsoljaki.

manopont: 7.5/10

Szólj hozzá!

Címkék: film 5pont 6pont 7pont

A bejegyzés trackback címe:

https://mozim.blog.hu/api/trackback/id/tr17834840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása