HTML

mozim

Imádom a filmeket. Betegesen. Ha valami nem rabolta az időm hanem adott néhány gondolatot későbbre azt megírom. A többit meg lehúzom :)

manopont:

Saját rangsorolás. Nem nektek, nekem! Ahogy nekem tetszett. Ha közvélemény kell, irány az imdb!

Linkblog

ereses

Egy veszedelmes elme vallomásai / Confession of a Dangerous Mind

2007.05.05. 23:45 .mano

Szeretem amikor semmit sem hallok egy filmről (vagy ha hallottam is, már rég elfelejtettem). Ezekben különösen szeretem amikor nagyon jó színészek sora bukkan elő - még ha az egyikük Drew Barrymore is akit nem túlságosan szeretek. Szeretem továbbá a hosszú, élettörténeteket leíró filmeket, bár azt kevésbé, amikor nem tudom, hogy mi a fő szál. Szerencsére ebben a filmben nem bonyolították túl. Ez egy nem túl veszedelmes elme nem túl vészes vallomásait mutatja be egy kerek, vicces, érdekes, szórakoztató, de nem túl leteperő sztoriban. Bele lehet élni a főhős szerepébe magunkat, bár nem túl kellemes, hiszen nem egy normális elme a miénk.
Végül is tetszett, de nem mondanám, hogy nagyon lekötött volna, így nem fogok sokat elmélkedni a történésein és mondanivalóján. Nem lehet azonosulni.

Egyik felem azt mondja, hogy egy egyedi, tartalmas, szórakoztató, jó filmet láttam, másik felem meg azért hozzáteszi, hogy azért felejthető. Mindegy, azért megéri az időt.

manopont: 6/10

Szólj hozzá!

Címkék: film 5pont 6pont

A bejegyzés trackback címe:

https://mozim.blog.hu/api/trackback/id/tr771424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása