HTML

mozim

Imádom a filmeket. Betegesen. Ha valami nem rabolta az időm hanem adott néhány gondolatot későbbre azt megírom. A többit meg lehúzom :)

manopont:

Saját rangsorolás. Nem nektek, nekem! Ahogy nekem tetszett. Ha közvélemény kell, irány az imdb!

Linkblog

ereses

Kiadatás / Rendition

2007.11.04. 22:24 .mano

Nem akarok hülyeséget mondani, de rémlik, hogy az utóbbi hónapokban nagy port kavart az amcsik különféle terroristaelhárítási módszereik napvilágra kerülése. Külföldi börtönök, kínzások, miegymás. Ugye ez kissé furcsa a land-of-the-free-től, dehát egy összeesküvés-elméletekkel teletűzdelt hollywoodi maszlagtengeren felnőtt rendes amerikai számára mást nem jelent, csak hogy "naugye".

Én is ezt mondtam, nekem való a film. Tessék, nézd, érezd a bűzét az elektrosokkolt ártatlan arab származású gyanúsítottnak. Nézd, ahogy sír a felesége a külügynek, ahogy ügyvédtől szenátorig sír, zokog, és csak arra kiváncsi, hogy érkező gyerekének lesz-e apja. Lásd, hogy a statisztikai adatok, a tévedések mögött ember életek és halálok vannak. Jó téma, bár sokan ezeket nem akarják tudatosítani magukban.

A film, bár elrontja a kedvem, mégis emlékezetes. Még sírtam is volna rajta, ha Reese Witherspoon képes lett volna eljátszani az aggódó feleséget. Nem volt képes...

manopont: 7/10

Szólj hozzá!

Címkék: film 5pont 6pont 7pont

A bejegyzés trackback címe:

https://mozim.blog.hu/api/trackback/id/tr11218552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása