HTML

mozim

Imádom a filmeket. Betegesen. Ha valami nem rabolta az időm hanem adott néhány gondolatot későbbre azt megírom. A többit meg lehúzom :)

manopont:

Saját rangsorolás. Nem nektek, nekem! Ahogy nekem tetszett. Ha közvélemény kell, irány az imdb!

Linkblog

ereses

Sleuth / Mesterdetektív

2008.12.14. 22:03 .mano

Imádom az okos, elegánsan összerakott filmeket. Körmönfont, ravasz, kacifántos, fordulatos történések sorozatát. Lenyűgöznek azok a fordulatok, amikre legkevésbé számítanék. Ha ezek remek szinészi alakítással párosulnak, hihetetlen élményben lesz része az embernek.
Egy film, amiben a gazdag, kifinomult író fogadja felesége új szeretőjét. A férj okos, rendkívül okos. A szerető sem hülye. Vajon ki az okosabb?

Nos, egy agyafúrt író rendkívül összetett sztorit alkothatot volna, olyasfélét mint a Fractures volt. Jud Law és Michael Cane tökéletesek lehettek volna az előadáshoz.

Az okos story ma este elmarad. A film elején még tetszett, csak hát sajnos a váratlan fordulatokat annyira vártam már, hogy bekövetkezzenek, hogy közben őszintén szólva untam magam. Ha nem ment volna át a film nyöszögősbe, talán még érdekelt is volna a vége és nem a kétharmadánál kezdtem volna el írni ezt a posztot, de nem hiszem, hogy ennél jobban fog tetszeni ez a film - bármi is a vége.

Kár érte.

manopont: 5.1/10

ui: végignéztem. Jaj, ki gondolta volna, hogy ez lesz. Gagyi, gagyi, gagyi...

Szólj hozzá!

Címkék: 5pont

A bejegyzés trackback címe:

https://mozim.blog.hu/api/trackback/id/tr80823231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása