HTML

mozim

Imádom a filmeket. Betegesen. Ha valami nem rabolta az időm hanem adott néhány gondolatot későbbre azt megírom. A többit meg lehúzom :)

manopont:

Saját rangsorolás. Nem nektek, nekem! Ahogy nekem tetszett. Ha közvélemény kell, irány az imdb!

Linkblog

ereses

Iron Man

2008.09.29. 00:48 .mano

Na jóóó! Végig se néztem még de már írnom kell! Afganisztán? Fogjok vagyunk, multilingual tolmács aki panaszkodik, hogy nem ért elég nyelven (csak 9-en) és jönnek az őrök, üvöltenek, hogy mifolyik és miért nem tud válaszolni? MERT MAGYARUL BESZÉLNEK ÉS ÚGY CSAK ANNYIT TUD MONDANI, HOGY "EDJ PERSZ!". Az őrök meg mondják, hogy "mifojik ott, kezeket fel". Turbánban meg kalasnyikovval. Bazdmeg! BAZDMEG! Oké, legyen Pozsony (ami nyugatabbra van mint mi) kelet-európa, legyünk balkán országok, de hogy Tiplikisztánnal egyenértékűek legyünk??? Ennyire mindegy? Nézem tovább, eddig fájt...

 

Na vége. Hát ö, Marvel, mit vár az ember? Maszlag látványos eksönt. Annak király. Bár több bimmet meg bummot vártam, dehát mamár elégedjen meg azzal az ember, hogy jól néz ki a látvány, mert ugye azt is jól el lehet szúrni (próbáltam belinkelni a hancockot, DE NEMIS ÍRTAM RÓLA!). Látványos. Kicsit vicces, amennyire ennek kell lennie.

-- és a kategória legjobb romantikus szála van benne! (pláne a nő) --

Megnézed, böffentesz, kiveszed. Most jöjjön az új Hulk.

manopont: 6.2/10

Szólj hozzá!

Címkék: marvel 5pont 6pont gwyneth paltrow robert downey jr

A bejegyzés trackback címe:

https://mozim.blog.hu/api/trackback/id/tr19686525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása